دانلود آهنگ علی ارشدی قرآن مخوان

دانلود آهنگ علی ارشدی قرآن مخوان

دانلود آهنگ علی ارشدی قرآن مخوان

Download New Music Ali Arshadi – Ghoran Makhan

دانلود آهنگ علی ارشدی قرآن مخوان

متن آهنگ قرآن مخوان علی ارشدی

باورت میشد ببینی خواهرت را یک زمان دست بسته مو پریشان مو کنان موی
باورت میشد ببینی دختر خورشید را کوچه کوچه در کنار سایه ی نامحرمان آه آه
نه لبی مانده برای تو نه جای سالمی من که گفتم این همه بالای نی قرآن مخوان
اینقدر قرآن مخوان این چوبها نامحرمند شب بیا ویرانه هر چه خواستی قرآن بخوان
قرآن بخوان
تا همینکه چشم تو افتاده بر چشمان ما چشم ما افتاده بر لب های زیر خیزران
ای تمامی غرور من فدای غیرتت لطف کن مرد شامی را از این مجلس بران
نه لبی مانده برای تو نه جای سالمی من که گفتم این همه بالای نی قرآن مخوان
اینقدر قرآن مخوان این چوبها نامحرمند شب بیا ویرانه هر چه خواستی قرآن بخوان
قرآن بخوان

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی