دانلود آهنگ ساقی تویی کیوان رضایی

دانلود آهنگ ساقی تویی کیوان رضایی

دانلود آهنگ ساقی تویی کیوان رضایی


Download Song By Keyvan Rezaei Called saghi toyi


آهنگ ساقی تویی ساغر منم مستم می نابی


آهنگ فکر ندیدنت من رو میکشه، من فقط دلم به بودنت خوشه


دانلود آهنگ ساقی تویی کیوان رضایی


متن آهنگ ساقی تویی از کیوان رضایی

چشم و دل من سیره، پیش تو فقط گیره

شک داری مگه که مال منی، ببین واسه ی تو ضعف میره

بردی دلو برو حلاله دنیا باید باشه به کامت

وقتی یکی مثل من تو زندگیته، بی توقع تورو میخوادت


ساقی تویی ساغر منم مستم می نابی

عاشق شدی عاشق شدم دل بستم حسابی


فکر ندیدنت من رو میکشه، من فقط دلم به بودنت خوشه


یه جوری میخوامت هر کی دیده منو گفته دیونه شده سرخوشه

بی خیال حرف مردمم با تو نمیمونه که درد و غم

بد جوری حسودی میکنم ببینم تو رو پیش کسی به جز خودم


ساقی تویی ساغر منم مستم می نابی

عاشق شدی عاشق شدم دل بستم حسابی

دانلود آهنگ ساقی تویی کیوان رضایی


۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی