دانلود آهنگ کینه ندارم مهدی مقدم

دانلود آهنگ کینه ندارم مهدی مقدم

دانلود آهنگ کینه ندارم مهدی مقدم

Download New Music Mehdi Moghaddam – Kineh Nadaram

دانلود آهنگ کینه ندارم مهدی مقدم

دانلود آهنگ کینه ندارم مهدی مقدم ، آهنگ یه قطره بارون حالمو بد میکنه

متن آهنگ کینه ندارم مهدی مقدم

من دیوونه توی این خونه دارم دق میکنم اگه برگردی به خدا دنیارو عاشق میکنم

ابر تنهایی خیلی وقته توی آسمونمه جای خالیتم که مث کارد روی استخونمه

تودیگه نمک نپاش رو زخم من مثل همه …

یه قطره بارون حالمو بد میکنه خاطره هامون حالمو بد میکنه 

فکر اینکه منو از یاد ببری بری با اون حالمو بد میکنه

یه قطره بارون حالمو بد میکنه خاطره هامون حالمو بد میکنه

فکر اینکه منو از یاد ببری بری با اون حالمو بد میکنه


دلم دریاست ازت کینه ندارم جز تو که عشقی تو این سینه ندارم

هوا ابره شاید بارون بباره آسمون میخواد تورو یادم بیاره یادم بیاره

یه قطره بارون حالمو بد میکنه خاطره هامون حالمو بد میکنه

فکر اینکه منو از یاد ببری بری با اون حالمو بد میکنه

یه قطره بارون حالمو بد میکنه خاطره هامون حالمو بد میکنه

فکر اینکه منو از یاد ببری بری با اون حالمو بد میکنه

دانلود آهنگ کینه ندارم مهدی مقدم


۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی