دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بری که برنگردی

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بری که برنگردی

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بری که برنگردی با لینک مستقیم

Download New Song By Evan Band Called Beri Ke Barnagardi With The Quality Of 128 And 320

آهنگ ایوان بند بری که برنگردی

آهنگ ایوان بند بری که برنگردی

متن موزیک

میگه میخنده باهات از عشق چی بگم برات با پنبه سر میبره این عشق

صد بارم بری به باد باز قلبت تا عشق بیاد از دستت سر میخوره این عشق

بری که برنگردی ای عشق تو با قلبم چه کردی ای عشق

من که خراب و خستت بودم یه عمر از دار و دستت بودم

بری که برنگردی ای عشق تو با دنیا چه کردی ای عشق

چشات هر جا شوخیش میگیره یکی جدی جدی میمیره

یکی جدی جدی میمیره

عشق این عشق بازیگوش بستم درارو من روش

باز از پنجره میاد این عشق

عشق تا نفس آخرم میپلکه دور و برم صد بارم بره میاد این عشق

بری که برنگردی ای عشق تو با قلبم چه کردی ای عشق

من که خراب و خستت بودم یه عمر از دار و دستت بودم

بری که برنگردی ای عشق تو با دنیا چه کردی ای عشق

چشات هر جا شوخیش میگیره یکی جدی جدی میمیره

یکی جدی جدی میمیره

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

 

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی