دانلود آهنگ من با تو صد نفرم دنبال دردسرم بابک جهانبخش

دانلود آهنگ من با تو صد نفرم دنبال دردسرم بابک جهانبخش

دانلود آهنگ من با تو صد نفرم دنبال دردسرم بابک جهانبخش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم

Download New Song  Babak Jahanbakhsh – Man ba to sad nafaram

دانلود آهنگ من با تو صد نفرم دنبال دردسرم

 

آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم

متن موزیک

هر کسی عاشقه حال منو میدونه بذار کل دنیا بهم بگن دیوونه بهم بگن دیوونه

بذار همه بگن به جنون کشیده کارم تموم شه کار دنیا من با تو کار دارم با تو کار دارم

بدجوری عاشق شدم و این روزا مرگم که منو نمیکشه کنارت

تپش قلب من میگه حتی هزار سال دیگه دلم خوشه کنارت

من با تو صد نفرم دنبال دردسرم به تو که فکر میکنم از خودم بی خبرم

وقتی از دست میرم دستاتو میگیرم به من که فکر میکنی از خوشی میمیرم

 

دانلود آهنگ من با تو صد نفرم بابک جهانبخش

 

 

مشاهده ویدیو

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی