دانلود آهنگ محمد دریجانی روزای تو

دانلود آهنگ محمد دریجانی روزای تو

دانلود آهنگ محمد دریجانی روزای تو

آهنگساز و تنظیم کننده: صادق عماریان | میکس و مستر: پژمان شریفی | خواننده: محمد دریجانی

Download New Song By Mohammad Darijani – Roozaye To With Text & Direct Link In TabaMusic

دانلود آهنگ جدید محمد دریجانی روزای تو در ادامه مطلب

دانلود آهنگ محمد دریجانی روزای تو

متن آهنگ روزای تو محمد دریجانی

آروم نگاه تو لحظه های ناب تو
وقتی که پیش منه آروم میشم
تو خودم میرم همش یه لحظه نبینمت
وقتی نگام میکنی عاشق میشم
فکر تو یه لحظه از سرم نمیره
خوب میدونی که این دلم پیش تو گیره
تموم دنیا یک طرف توام کنارم
یه حس خوب شروع شده تو این بهارم
هر حسی به تو دارم هر حرفی با تو دارم کاره عشقه
دلت که پیش منه نگات سمت منه میمونه عشقت
هر حسی به تو دارم هر حرفی با تو دارم کاره عشقه
دلت که پیش منه نگات سمت منه میمونه عشقت

دانلود آهنگ محمد دریجانی روزای تو

توی چشمات داری یه حس فوق العاده
نمیشی تکراری چون دلم همراته
تو با این لبخندت دلو شیدا کردی
کاش میدونستی چقدر منو رسوا کردی
هر حسی به تو دارم هر حرفی با تو دارم کاره عشقه
دلت که پیش منه نگات سمت منه میمونه عشقت
هر حسی به تو دارم هر حرفی با تو دارم کاره عشقه
دلت که پیش منه نگات سمت منه میمونه عشقت
هر حسی به تو دارم هر حرفی با تو دارم کاره عشقه
دلت که پیش منه نگات سمت منه میمونه عشقت
هر حسی به تو دارم هر حرفی با تو دارم کاره عشقه
دلت که پیش منه نگات سمت منه میمونه عشقت

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

روزای تو محمد دریجانی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی