دانلود آهنگ علی خدابنده جای خالیت با بهترین کیفیت

دانلود آهنگ علی خدابنده جای خالیت با بهترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید و پر طرفدار علی خدابنده  بازم برام روی بخار شیشه ها قلب بکش  با بهترین کیفیت در سایت ایران موزیک 

برای دانلود این اهنگ پرطرفدار به ادامه مطلب رجوع کنید

Download New Music Ali Khodabandeh – Jaye Khalit

دانلود تمام آهنگ های علی خدابنده 99 | فول آلبوم علی خدابنده کامل ...

متن آهنگ جای خالیت علی خدابنده


هرشب دارم زل میزنم به عکسات

♪ ♥‿♥ ♪

دنیام خلاصه میشه توی چشمات

♪ ♥‿♥ ♪

بزار حرفامو بگم

♪ ♥‿♥ ♪

شاید دلم خالی شه

♪ ♥‿♥ ♪

مگه میشه جای خالیت واسه من عادی شه

♪ ♥‿♥ ♪

بازم برام روی بخار شیشه ها قلب بکش
♪ ♥‿♥ ♪
مثله من از همه آرزوهات دست بکش
♪ ♥‿♥ ♪

بی تو این روزا بدجوری دلگیره

♪ ♥‿♥ ♪

تو نباشی عاشقی از یاد من میره

♪ ♥‿♥ ♪

تو این خیابونا هنوز ردپامونه

♪ ♥‿♥ ♪

تموم حرفات یادمه دونه به دونه

♪ ♥‿♥ ♪

جات همیشه توی دلم خالی میمونه

♪ ♥‿♥ ♪

من پا به پات می اومدم شونه به شونه

آهنگ جای خالیت علی خدابنده یک آهنگ عاشقانه احساسی است که بیشتر به صورت " بازم برام روی بخار شیشه ها قلب بکش سرچ شده است که از طریق لینک دانلود بروز موزیک  می توانید این آهنگ را دانلود کنید 

 

دانلود موزیک ویدیو علی خدابنده جای خالیت 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی