دانلود آهنگ من هواتو دارم کم کن از اضطرابم شهاب تیام

دانلود آهنگ من هواتو دارم کم کن از اضطرابم شهاب تیام

دانلود آهنگ من هواتو دارم کم کن از اضطرابم شهاب تیام

دانلود آهنگ شاد شهاب تیام به نام ماجرا  با کیفیت 320 و 128 در سایت برمودا موزیک

Download Ahang Jadid Shahab Tiam – Maajara

 

دانلود آهنگ من هواتو دارم کم کن از اضطرابم شهاب تیام

متن آهنگ ماجرا  از شهاب تیام 

دیوونم نپرس چرا تویی اصل ماجرا منو درگیر خودت کردی دوباره

حالا احساسی ترین آدمم روی زمین که وجودم به خودت بستگی داره

من همونم که فقط همش در انتظارم من ازم بر نمیاد دست روی دست بذارم

من هواتو دارم کم کن از اضطرابم کجای دلم بذارم طرز نگاتو

حال خاصی داره قضیه از این قراره یه نگاه خوب و ساده برده دلم رو

تازه رسیدم به تو ساده نگیر حست رو نه نمیشه واسم عادی شه

 Shahab Tiam – Maajara

 

یه چیز برام واضحه که هر کسی عاشقه حال دلش مثل من میشه

من هواتو دارم کم کن از اضطرابم کجای دلم بذارم طرز نگاتو

حال خاصی داره قضیه از این قراره یه نگاه خوب و ساده برده دلم رو

دیوونم نپرس چرا تویی اصل ماجرا منو درگیر خودت کردی دوباره

حالا احساسی ترین آدمم روی زمین که وجودم به خودت بستگی داره

من همونم که فقط همش در انتظارم من ازم بر نمیاد دست روی دست بذارم

من هواتو دارم کم کن از اضطرابم کجای دلم بذارم طرز نگاتو

حال خاصی داره قضیه از این قراره یه نگاه خوب و ساده برده دلم رو

 

 

منبع :  دانلود آهنگ من هواتو دارم کم کن از اضطرابم شهاب تیام در برمودا موزیک

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی