دانلود آهنگ خدا هوار هوا سرده با بهترین کیفیت

دانلود آهنگ خدا هوار هوا سرده با بهترین کیفیت

دانلود آهنگ خدا هوار هوا سرده

دانلود آهنگ بهار آمد دلم تنگه (تسلیت) از فردین انگزی و ایمان رشیدی با لینک مستقیم از ایران موزیک

Danlod Ahang khoda hava che sarde

دانلود آهنگ خدا هوار هوا سرده + متن آهنگ

دانلود آهنگ خداها هوا سرده چه سوزی

 

متن آهنگ خدا هوار هوا سرده

بهار آمد دلم تنگه هوا سرده دواره/

خدا ای دل عزا شد باز دواره باز دواره/

مه ماندم داغ ای درد همیشه همیشه/

میمانه تو چش مه مثل شیشه مثل شیشه

خدا هوار هوا سرده چه سوزی داره ای بان

جگر سوزه زبان دوزه خدا ای دادوبیداد

دلم تنگه هوا سرده چه سوزی داره ایبان

لرستانم چه غمباره خدا ای دادوبیداد

آسمون اور گرد تیره و تیره تیره و تیرن

ببار ای بارو ببار ای بارون با دلم گریه خون ببار

میرم تو کوچه بی چتری زیر باران زیر باران

می افتم یاد ای خانه چه ویرانه چه ویرانه

چشم گریانه و حالم پریشان پریشان

خدا من ماندمو ای حال داغان حال داغان

لالا لالا گل نازم بخواوم دواره

غذان کرده است از تون تندیری بهار ای بهاره

خدا هوار هوا سرده چه سوزی داره ای بان

جگر سوزه زبان دوزه خدا ای دادوبیداد

دلم تنگه هوا سرده چه سوزی داره ایبان

لرستانم چه غمباره خدا ای دادوبیداد

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

سلام دوستان
یه سایت پیدا کردم امدن اموزش رایگان بورسو در اختیار کاربراشون قرار میدن.
از دست ندین 
لینکشو گذاشتم
shorturl.at/syHX9


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی