دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی نقاب

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی نقاب

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی نقاب

ترانه: حسین غیاثی, موزیک: علیرضا افکاری

Download New Music Ali Zand Vakili – Neghab

دانلود آهنگ علی زند وکیلی نقاب

 

علی زند وکیلی نقاب

متن آهنگ آه ای دل دلگیر من ای آه دامنگیر من علی زند وکیلی

تو آن غمی که خون چکیده در جامت جهنمیست میان قلب آرامت/
مرا مبر به سرزمین بدنامت به گوشه ی سکوت بی سرانجامت
تو آن غمی که خنده بر لبت داری به صورتت نقاب معرفت داری
به جز بغض بگو چه در دلت داری بی عشق چگونه امنیت داری
ای بی خبر از حال من خون میچکد از بال من
به قلب خود بدهکارم چه حال ناخوشی دارم

 

Download

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی