دانلود آهنگ احسان نیکخوی فاصله ی زوری

دانلود آهنگ احسان نیکخوی فاصله ی زوری

دانلود آهنگ احسان نیکخوی فاصله ی زوری

Exclusive Song: Ehsan Nikkhouy | Faseleye Zoori

Ehsan Nikkhouy Faseleye Zoori Music fa.com  دانلود آهنگ احسان نیکخوی فاصله ی زوری

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

وقتی بری هیچکس نمیگیره جاتو؛ هرجا بری میخواد دلم بیاد باتو ♫♪♭
قفلی زدم بازم رو عکس انگار؛ عین خیالت نیس تو،انگار ن انگار..
اگه بخوای بری؛ دلم حالتو میفهمه ♫♪♭
شاید حق منه؛ آخه زندگی بی رحمه..
من عاشق توام؛ اینو بفهم یکم ♫♪♭
کاش بشی مال من؛ من به همه بگم ..


خستم ازین همه دوری؛ ازین همه فاصله ی زوری ♫♪♭
چرا باید نمونی تو پیشم؛ یکم بگذره من دیونه میشم..
دلم حالتو میفهمه ♫♪♭
شاید حق منه؛ آخه زندگی بی رحمه..
من عاشق توام؛ اینو بفهم یکم ♫♪♭
کاش بشی مال من؛ من به همه بگم ..

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

احسان نیکخوی فاصله ی زوری

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی