دانلود آهنگ جدید امیرعلی اینا خوابه

دانلود آهنگ جدید امیرعلی اینا خوابه

دانلود آهنگ اون همه چیم بود زندگیمم بود امیرعلی

Download New Music Amir Ali – Ina Khabe

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام اینا خوابه , آهنگ های امیرعلی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی اینا خوابه

متن آهنگ امیرعلی اینا خوابه

موندم کجایی یعنی کنار کی
این وحشت عجیب میکشه منو
یعنی الان کی دستش تو موهاته
این حالت غریب میکشه منو
یکی به من بگه اینا خوابه
دل من خسته از این عذابه
باور این روزای وحشتناک
مثه باور کردنه سرابه
اون همه چیم بود
زندگیمم بود
مگه میشه دنیایی که ساختم یه شبه بشه نابود
نه من بدون اون
اون بدون من
دیوونه میشم وقتی بهش فکر میکنم
به خدا میگم حرفشم نزن

تکست آهنگ امیرعلی اینا خوابه
یعنی من موندم و دلتنگی و اشکای شبونه
منو این غربت خونه منو یه قلب دیوونه
یعنی من موندم رویایی که شد کابوس شب هام
منو سردردای فردام ای وای چقد تنهام
یکی به من بگه اینا خوابه
دل من خسته از این عذابه
باور این روزای وحشتناک
مثه باور کردنه سرابه
اون همه چیم بود
زندگیمم بود
مگه میشه دنیایی که ساختم یه شبه بشه نابود
نه من بدون اون
اون بدون من
دیوونه میشم وقتی بهش فکر میکنم
به خدا میگم حرفشم نزن

ترانه سرا : امیر علی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی اینا خوابه

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی