آهنگ علیرضا پویا بی گدار

آهنگ علیرضا پویا بی گدار

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام بی گدار


Download New Music Alireza Pouya – Bigodaar



آهنگ علیرضا پویا بی گدار


از اینجا دانلود کنید : دانلود آهنگ علیرضا پویا بی گدار



عشقو تو دلم کردی بیدار بیگدار زد دلم این بار به دلت شدم بدهکار ای یار ای یار


میبری دلو با این رفتار شده حتی روزی صد بار دست از این کارا بردار ای یار ای یار


پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم


اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم


پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم


اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم

lireza Pouya Download New music Download New music Alireza Pouya آهنگ آهنگ جدیدآهنگ جدید پاپ دانلود دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید 97 دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید شاد دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ های علیرضا پویا دانلود موزیک جدید دانلود موسیقی علیرضا پویا مرسی موزیک

 


۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی