دانلود آهنگ دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم

دانلود آهنگ دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم

دانلود آهنگ دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم

دانلود کنید آهنگ گرشا رضایی به نام هیپنوتیزم

Download New Music Garsha Rezaei – Hypnosis

دانلود آهنگ دلبر جونم من دیوونم گرشا رضایی 

 

آهنگ دلبر جونم من دیوونم گرشا رضایی 

آروم آروم دوباره دلم میره با اون نگاه جذاب
تو نگاهت چشامو مث هیپنوتیزمه میبره تو خواب
دلبر جون عمرم جونم برای چشمات
چه ارزون عقلو دارم به پای چشمات
دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم
تا دنیا دنیاست جای تو اینجاست
پای هیچ کسی به جز تو نمیمونم

 

برای دانلود روی لینک زیر عکس کلیک کنید

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی