دانلود آهنگ من یه گل سرخی دارم جای قلب بی قرارم

دانلود آهنگ من یه گل سرخی دارم جای قلب بی قرارم

دانلود آهنگ من یه گل سرخی دارم جای قلب بی قرارم

دانلود آهنگ جدید میثاق راد به نام گل سرخ

دانلود آهنگ من یه گل سرخی دارم جای قلب بی قرارم

 

متن آهنگ گل سرخ میثاق راد

من یه گل سرخی دارم جای قلب بی قرارم کادو میکنمش عزیزم واسه تو میارم

لینک دانلود


سر کوچتون میشینم رد بشی تورور ببینم دوباره واسم بخندی گل خندتو بچینم
اینو همه دیدن نم چشات بارونه هم همیگن عشقت چقد خانومه
یه گل عشق تو دست دوتامونه …
همه دیدن نم چشات بارونه هم همیگن عشقت چقد خانومه
یه گل عشق تو دست دوتامونه …
هوا  خوبه حال چشاتم که مرغوبه یه دل دارم تو سینه واسه تو میکوبه
بیا واسه ساحل دلم تو دریا باش که طوفانه دل تو حرفا داشت
اینو همه دیدن نم چشات بارونه هم همیگن عشقت چقد خانومه
یه گل عشق تو دست دوتامونه …
همه دیدن نم چشات بارونه هم همیگن عشقت چقد خانومه
یه گل عشق تو دست دوتامونه …

Download New Music Misagh Raad – Gole Sorkh

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی