دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام نیستی

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام نیستی

دانلود آهنگ علیرضا پویا نیستی دق میکنم بگو کجایی


دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام نیستی


Download New Music Alireza Pouya – Nisti



متن آهنگ علیرضا پویا نیستی دق میکنم بگو کجایی

نمیدونی چقدر حالم گرفته شد دنیا تورو از من گرفت قسمت نبود آخر بهت برسه شاید آهت گرفت

نه دارم دیوونه میشم از این روزایی سختی که تو نیستی تو نیستی …

نیستی دق میکنم بگو کجایی دارم میمیرم از غم جدایی

ای ماه هر شبم مثل همیشه بازم دیر اومدم عشقم کجایی


دانلود آهنگ جدید نیستی دق میکنم بگو کجایی علیرضا پویا نیستی

بازم تو که نمیری از یادم نمیشی واسم اون آدمی که همه زندگیمو به پاش دادم

ای دل سادم ببین همه منو با دست نشون میدادن

نیستی دق میکنم بگو کجایی دارم میمیرم از غم جدایی

ای ماه هر شبم مثل همیشه بازم دیر اومدم عشقم کجایی


منبع : دانلود آهنگ علیرضا پویا نیستی دق میکنم بگو کجایی


۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی