دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی ایران

دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی ایران

دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی ایران

Download New Song By Armin Zarei- Iran

دانلود آهنگ آرمین زارعی ایران

دانلود آهنگ آرمین زارعی ایران

 

متن آهنگ آرمین 2fm ایران

دیگه وقتشه سکوتو بشکنم به عشق ایران و کشورم
وقتشه همه بشنون صدامو دیگه انقد به سکوتم کش ندم
هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم
هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم
به عشق ایران به عشق مردم به عشق من تو ما هردو
به عشق روزای خوب آینده به عشق به هرکی که پایبنده
به ایران پرچم کشور به عشق همه هواداری که عشقن
به عشق همه آدمت که تو هر قشرن میخونیم به عشق اونا که نور چشمن
هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم
هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم

لینک دانلود در بالا عکس

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی