دانلود بهترین آهنگ های سال 1402

دانلود بهترین آهنگ های سال 1402

دانلود بهترین آهنگ های سال 1402

در این پست دانلود کنید بهترین آهنگ های سال 1402 ، بهترین آهنگ های شاد 1402 ، بهترین ریمیکس های 1402 ، دانلود آهنگ عاشقانه 1402 ، دانلود اهنگ های فوق العاده زیبا 1402

دانلود بهترین اهنگ های 1402

 

منبع : دانلود آهنگ جدید 1402 بهتا موزیک

دانلود آهنگ جدید حامیم به نام عشق قدیمی

مثل من کسی شبیهت نمیشه
مثل من کسی رفیقت نمیشه
مثل تو کی میشه ...
جای من وسط قلب تو بوده
قلب من خونه ی امن تو بوده
قلب تو چی میشه ...
خداحافظت عشق قدیمی خداحافظت همدم شب ها

دانلود اهنگ 


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام دیوونه خونه

کندن از عشقت کار من نیست بازم
توی دل من دیوونه یه عشقه که بهش مینازم
تو دلت چی داری شب و روز که من حیرونشم
حس تو که باشه راه نداره که من دیوونه شم
پرسه توی خیابونه قدم زیر بارونه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی به نام بگو بینم

بگو بینم چرا نیستی کلافم هی چرا همه چی رو اعصابمه
بگو بینم بگو بینم بگو بینم ...
چجوری من کم بشه علاقم بهت چجور از فکرم درارمت
چجوری من چجوری من چجوری من ...
بگو بینم چرا نیستی کلافم هی چرا همه چی رو اعصابمه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود بهترین آهنگ های فروردین 1402

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام رهایم کن

از اون خزون چه خبر از آسمون چه خبر
از اون دو تا چشم پر از جنون چه خبر
همون که تنها موند همون که تنها رفت
همون که عمرتو برد ازون ازون چه خبر
تموم دیگه تموم کدوم عشق کدوم
که عشق عمر منو حروم کرد حروم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ جدید امو بند به نام هنوزم

مگه میذاره چشم به راهت باشم
از چشمام همش بارون میباره
هنوزم که هنوزم که هنوزه
یه جای خالی تو سینم میسوزه
هنوزم که هنوزم که هنوزه
برام عادی نشد این زخم کاری سینه سوزه
هنوزم که هنوزم که هنوزه

لینک دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود اهنگ های پر طرفدار 1402

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام غلط کردم

من همونیم همونی که همیشه پشت خطتو
من همونیم مزاحم عاشقیات و چتتو
من دیگه ولی این دلو ادب کردم و
من خودمونی بگم خودمونی بگم غلط کردم
من دیگه یه شبگردم یکم گریه یه شب کردم
آروم شد دل ول کرد اما من حالا دیگه یه ولگردم

لینک دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام خدا

خدا نمیبینی منو چرا چی میخوان ازم آدما
من که از سایه ی خودم میترسم
آخه کجایی گم شدی پیش کی پیدا شی
من که دعا میکردم که همیشه باشی تو باشی
چی بود و چی شد آخرش دلو چجوری باختمش
زد و شکست غرورمو همون بتی که ساختمش

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


 

دانلود آهنگ جدید حامد برادران به نام ما دو نفر

یه سال دیگه گذشت من و تو بازم پیش همیم
الکی نیست توی دل هم ریشه زدیم
یه سال دیگه گذشت آرزوهامون با هم یکی شدن
خسته نمیشم هرچی دوست دارم بگی به من
یه جاهایی قبول دارم که بد بودم تو بخشیدی
یه حرفایی زدم بد بود نشون دادی نمیشنیدی
دل به هم دادیم وسط بارون غصه ها له شد زیر پاهامون
تا ابد عشقم با تو میمونم واسه این حالم از تو ممنونم
من دلم قرصه به نگاه تو  که غریبه ها رو نمیبینه
میدونم جز من هیچکسی هیچوقت تو دل کوچیکت نمیشینه

لینک دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی