دانلود آهنگ جدید علی ستوده بنام آرامش

دانلود آهنگ جدید علی ستوده بنام آرامش

دانلود آهنگ جدید علی ستوده بنام آرامش

Download New Music Ali Sotoodeh – Aramesh

دانلود آهنگ علی ستوده آرامش

متن آهنگ آرامش علی ستوده

دلم آرامشی میخواد که با حس تو پیدا شه

میدونم عشق و احساسم میتونه با تو معنا شه

حالا که تو دوسم داری دیگه مال منه دستات

از اون روزی که دل بستی تماشایی شده چشمات

چه جذابیتی داره ببین این زندگی با تو

همش حال دلم خوبه نمیگیره کسی جاتو

من این آرامشو دائم به احساس تو مدیونم

چقدر خوبه که تو هستی نباشی من نمیتونم

چقدر خوبه که اینجایی نمیشه لحظه ای بی تو

چه حسی توی چشماته دلم خوشه که هستی تو

حالا که تو دوسم داری دیگه مال منه دستات

از اون روزی که دل بستی تماشایی شده چشمات

چه جذابیتی داره ببین این زندگی با تو

همش حال دلم خوبه نمیگیره کسی جاتو

من این آرامشو دائم به احساس تو مدیونم

چقدر خوبه که تو هستی نباشی من نمیتونم


۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی