دانلود آهنگ جدید مجید رضوی خجالتی

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی خجالتی

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی خجالتی

ترانه ای زیبا از خواننده مجید رضوی با نام خجالتی همینک از رسانه بزرگ 

Exclusive Song: Majid Razavi | Khejalati With Text And Direct 

Screenshot 2023 03 15 163328 دانلود آهنگ مجید رضوی خجالتی

دانلود اهنگ های 1402

🎵 تکست ترانه خجالتی با صدای مجید رضوی 🎵

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

شهر پره حسوده لطف کن عشقمونو نده لو لو لو♫♪
وقتی میگم مال کی کی داد بزن بهم بگو تو تو تو
کاری کردی با من یه شهر نمیتونن با من بمون نرو نگو اصلا نمیمونم♫♪
نمیدونم از کی انقده خجالتی شدی تو
دلت میخواد بمونی کلک من که میدونم♫♪
من فدا ناز و ادات عشوه بیای هلاکتیم
مرحبا که من الان دارم همچین جواهری♫♪
من فدا ناز و ادات عشوه بیای هلاکتیم


مرحبا که من الان دارم همچین جواهری♫♪
نری نری یهو بپیچی میخوای بدی بهم عیدی چی
قلبتو برا من کادو کن هدیمو پس بهم کی میدی♫♪
باهات همه جوره هستم بیبی چمدونو بستم بریم
هر جا بگی هستم بچین چند تادونه عکسم بگیر♫♪
من فدا ناز و ادات عشوه بیای هلاکتیم
مرحبا که من الان دارم همچین جواهری♫♪
من فدا ناز و ادات عشوه بیای هلاکتیم
مرحبا که من الان دارم همچین جواهری♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

مجید رضوی خجالتی

دانلود با کیفیت320

دانلود با کیفیت128

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی