دانلود آهنگ جدید امین قباد به نام حواست کجاست

دانلود آهنگ جدید امین قباد به نام حواست کجاست

دانلود آهنگ جدید امین قباد به نام حواست کجاست


اهنگ جدید حواست کجاست با صدای امین قباد


Download New Music Amin Ghobad – Havaset Kojas


مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار


دانلود آهنگ امین قباد حواست کجاست



متن آهنگ حواست کجاست امین قباد

دقیقا همون میز همون صندلی همون جایی که پاتوق ما دوتاست

نشستی با یه آدم ناشناس نمیدونم اصلا حواست کجاست

میخواستی به تنهایی عادت کنی چجوری تونستی خیانت کنی

عزیزم نمیشد جلو چشم من یکم فاصلت رو رعایت کنی

مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد قرارای بعدیتو اینجا نذار

مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد قرارای بعدیتو اینجا نذار

دانلود آهنگ جدید امین قباد حواست کجاست با لینک مستقیم

واسه آخرین بار میخوام فقط همین جا بمونم نگاهت کنم

خجالت نکش روتو از من نگیر بذار تا بتونم نگاهت کنم

یه جوری بهم دیگه خیره شدیم که انگار یه عمره مال همیم

هوای منو که نداشتی ولی حواست بهت باشه لطفا همین

مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد قرارای بعدیتو اینجا نذار

مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد قرارای بعدیتو اینجا نذار


دانلود آهنگ امین قباد حواست کجاست

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی