دانلود آهنگ جدید علی زند آرامش

دانلود آهنگ جدید علی زند آرامش

دانلود آهنگ جدید علی زند آرامش

Download New Music Ali Zand Aramesh

آهنگ جدید علی زند بنام آرامش

آرامشی دیدم توی چشمات عاشق شدم برای یک

لحظه از من نگیر دنیای چشماتو برای من آرامش محضه

دانلود آهنگ جدید علی زند آرامش

 

متن آهنگ آرامش از علی زند

آرامشی دیدم توی چشمات عاشق شدم برای یک لحظه از من نگیر دنیای چشماتو برای من آرامش محضه

aramshi didm toi chshmat aashgh shdm brai ik lhzh az mn ngir dniai chshmato brai mn aramsh mhzh

تب دارم این روزهای تکراری من موندم و این شهر و تنهایی با لمس دستای تو خوب میشم لعنت به رفتن های اجباری

tb darm ain rozhai tkrari mn mondm o ain shhr o tnhaii ba lms dstai to khob mishm lant bh rftn hai ajbari

تو با چشمای زیبات قلبمو آتیش کشیدی من با تو پرواز کردم تو منو پایین کشیدی

to ba chshmai zibat ghlbmo atish kshidi mn ba to proaz krdm to mno paiin kshidi

عشقتو رو ابر نوشتم حتی رو بال ستاره تا وقتی دلتنگ میشم شبیه بارون بباره

ashghto ro abr noshtm hti ro bal starh ta vaghti dltng mishm shbye baron bbarh

تو با اون حرفهای خوبت خندیدن ها و سکوتت دلبری ها و غرورت منو به رویا کشوندی

to ba aon hrfhai khobt khndidn ha o skott dlbri ha o ghrort mno bh roia kshondi

وقتی نزدیک تو بودم دستاتو گرفته بودم اسمت شد ورد زبونم تو ازم دل کنده بودی

vaghti nzdik to bodm dstato grfth bodm asmt shd ord zbonm to azm dl kndh bodi

تو با چشمای زیبات قلبمو آتیش کشیدی من با تو پرواز کردم تو منو پایین کشیدی

to ba chshmai zibat ghlbmo atish kshidi mn ba to proaz krdm to mno paiin kshidi

عشقتو رو ابر نوشتم حتی رو بال ستاره تا وقتی دلتنگ میشم شبیه بارون بباره

ashghto ro abr noshtm hti ro bal starh ta vaghti dltng mishm shbye baron bbarh

ترانه آهنگ آرامش از علی زند

تو با چشمای زیبات قلبمو آتیش کشیدی من با تو پرواز کردم تو منو پایین کشیدی

to ba chshmai zibat ghlbmo atish kshidi mn ba to proaz krdm to mno paiin kshidi

عشقتو رو ابر نوشتم حتی رو بال ستاره تا وقتی دلتنگ میشم شبیه بارون بباره

ashghto ro abr noshtm hti ro bal starh ta vaghti dltng mishm shbye baron bbarh

تو با اون حرفهای خوبت خندیدن ها و سکوتت دلبری ها و غرورت منو به رویا کشوندی

to ba aon hrfhai khobt khndidn ha o skott dlbri ha o ghrort mno bh roia kshondi

وقتی نزدیک تو بودم دستاتو گرفته بودم اسمت شد ورد زبونم تو ازم دل کنده بودی

vaghti nzdik to bodm dstato grfth bodm asmt shd ord zbonm to azm dl kndh bodi

تو با چشمای زیبات قلبمو آتیش کشیدی من با تو پرواز کردم تو منو پایین کشیدی

to ba chshmai zibat ghlbmo atish kshidi mn ba to proaz krdm to mno paiin kshidi

عشقتو رو ابر نوشتم حتی رو بال ستاره تا وقتی دلتنگ میشم شبیه بارون بباره

ashghto ro abr noshtm hti ro bal starh ta vaghti dltng mishm shbye baron bbarh

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی