دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی

Download New Music Mehraad Jam – Didi

دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

 

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی - بهتا موزیک

متن آهنگ دیدی مهراد جم

تو یکم حوصله کن بده من دلتو شدم عاشق تو
من میمونم میدونی کاش توام بتونی پیش من بمونی
دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم/
هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون/
چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشه دلت
دیدی دیدی گفتم بی تو یه درده مال هم میشم
هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون
چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشه دلت

قدم هام شونه به شونه با تو
نمیتونه بگیره کسی جاتو
تا ابد میمونی تو تو قلبم
غمت نباشه من خودم هستم تا آخرش با تو
فقط اخماتو وا کن
دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم
هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون
چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

 

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی