دانلود آهنگ بزن دلو به دریا بیا

دانلود آهنگ بزن دلو به دریا بیا

دانلود آهنگ بزن دلو به دریا بیا

امروز با ما باشید با آهنگ جدید پیربد بنام قایق با دو کیفیت 320 و 128 MP3

Download New Song By : Pirbod | Ghayegh With Text And Direct Links In Upmusics

آهنگ بزن دلو به دریا بیا

hre 1 دانلود آهنگ بزن دلو به دریا بیا

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

پر شده عطرت تو خونه؛ کاشکی همیشه بمونه ♬♫♪
شمع و شب و خاطراتت؛ ته این قصه جنونه
برگرد دلتنگتم هر شب؛ من هستم دلت تنگ بشه هر وقت ♬♫♪
بزن دل و به دریا بیا؛ تنهام تو دل تنهاییا
دنیا رو ول کن و تنها بیا؛ فقط قلبت و همرات بیار ♬♫♪
بزن دل و به دریا ببین؛ شدم قایق بی سرنشین


عشقت منو به طوفان کشید؛ چیکار کنم که خوب بام بشی ♬♫♪
تو که برگردی منم آرومم؛ دیگه اذیت نمیکنه بارونم
هرکی ازم حالم و پرسید؛ بهش میگم خوبم با اونم ♬♫♪
بزن دل و به دریا بیا؛ تنهام تو دل تنهاییا
دنیا رو ول کن و تنها بیا؛ فقط قلبت و همرات بیار ♬♫♪
بزن دل و به دریا ببین؛ شدم قایق بی سرنشین
عشقت منو به طوفان کشید؛ چیکار کنم که خوب بام بشی ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی