مرجع دانلود آهنگ های گلچین ۱401

مرجع دانلود آهنگ های گلچین ۱401

به اعلامیه طبقه بازارچه آژانس خبری آنا ، یکی از وب سایت هایی که چند سالی شده ک در ناحیه آهنگ سخت‌کوشی می نماید و دارای اعتبار احسان از دید ویزیت در ایران است وب سایت بهتا مارش به سایت در اینترنت behtamusic .com می باشد . این وب سایت بارگیری آهنگ از اواخر سال ۱۳۹۷ پرکاری خودتان را مقدمه کرده شد و با وجود هم‌چشمی اکید در حیطه ریتم توانسته تماشا یوزرها خودشان را احضار انجام دهد .

خوب به حالم که جانان اومده باز اومده میخواد رازنگهدار و یارم بشه
کل کس و کارم بشه دل بی قرارم بشه
نیست این مهر که باز اومده تا اومده میخواد خونه خرابم ذات 
از مهر تو ابم اساس میخواد چیکارم اساس 

منتظرم من در این چگونگی بی‌قراری که نشستم سر راهت
منتظرم من که الزاماً باید پشیمانی دادم برسی آوخ از آن چشم سیاهت

آهنگ آرون افشار به عنوان رایحه بهار
آهنگ رایحه بهار آرون افشار یکی از آهنگهای هست که زمانی گوش می دهیم با همگی وجود بهار و عید و ظاهر زیبای ها را حس خواهیم کرد 

قسمتی از مطلب نشید رایحه بهار آرون افشار
رایحه تو عطر بهاره چشماتم جذبه داره
تامل کردی جدید رسیدم من یه قرنو با تو دیدم
نیک به حالم تورو دارم مابین این جمع مردم شدی یارم
من که تنها کسیم که تورو یک آن تنها نمیذارم
راحتی مستقبل ی من مویه و لبخند ی من کلیل سر دل نطفه علاقه ورجاوند ی

 

منبع : https://tinyurl.com/2p8xhryp

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی